Pozdrav!
+7
Nessa
Tinna
jadro
vesna korica
kika
KLAPAT
borovnica
11 posters
Stranica 1 / 1.
Pozdrav!
Da se predstavim,imam 26(uskoro 27) godina.Majka 2 curice-3 god i mjesec i pol. Obozavam praviti kolace,pogotovo torte ali mi je najdraže dekoriranje.Posto sam tek pocetnik,nadam se da cu od vas dosta toga nauciti :pozdrav:
borovnica- Slastičar amater
- Broj postova : 33
Re: Pozdrav!
Dobro došla i dugo ostala među nama.
KLAPAT- EXTRA ZLATNI MAJSTOR SLASTIČAR
- Broj postova : 1533
dobro došla
p.s....ma cure vidite li vi ove mlađarije...ja sa 26 nisam znala niti tortu napraviti ;)
p.s....ma cure vidite li vi ove mlađarije...ja sa 26 nisam znala niti tortu napraviti ;)
Iz Bosne,iz malog mjesta Odzak.On je na granici sa Sl.Brodom.
Slucajno sam naisla na ovaj forum,trazila sam idealnu sliku torte za kstenje moje curice koje je u nedjelju.Prosli utorak sam za kcerin rođendan prvi puta napravila tortu sa ticino masom i relativno mi je dobro ispalo,pa sam se sad ohrabrila i planiram je opet praviti.Uglavnom,poslto sam ljubitelj pravljenja slastica,odlucila sam se prijaviti na ovaj forum ;)
Slucajno sam naisla na ovaj forum,trazila sam idealnu sliku torte za kstenje moje curice koje je u nedjelju.Prosli utorak sam za kcerin rođendan prvi puta napravila tortu sa ticino masom i relativno mi je dobro ispalo,pa sam se sad ohrabrila i planiram je opet praviti.Uglavnom,poslto sam ljubitelj pravljenja slastica,odlucila sam se prijaviti na ovaj forum ;)
dobro dosla;
vesna korica- Iskusni slastičar
- Broj postova : 292
Dobrodošla
Tinna- Srebrni slastičar
- Broj postova : 876
Dobro nam došla i dugo tipkala s nama
Nessa- FORUMSKI PANDUR
- Broj postova : 924
Dobro nam došla, dugo ostala i radujemo se tvojim delima koje ce podeliti sa nama, kao i ideje :pozdrav:
Nemam što drugo dodata ;)Jelena je napisao/la:Dobro nam došla, dugo ostala i radujemo se tvojim delima koje ce podeliti sa nama, kao i ideje :pozdrav:
Hvala svima na dobrodoslici